Inštalácia a uvedenie zariadenia do prevádzky

Záručný a po-záručný servis

Vzdialená podpora (hotline)

Modernizácia a premiestnenie strojov

Školenia zákazníkov

Ako prebieha
servis

Tím 15 servisných technikov je vám plne k dispozícii. 
Postupujeme v niekoľkých krokoch. 

Tekma
QuickSupport

Pre ľahšie vzdialené pripojenie k stroju si stiahniteTeamViewer


TEAMVIEWER

Napíšte

V prípade problémov so strojom nám neváhajte napísať. Vyplnením servisného formulára ohľadom Vašej spoločnosti, Vášho stroja a popisu problému túto požiadavku zaevidujeme. Ihneď dostanete potvrdenie, že sme túto požiadavku dostali.

Ozveme sa

Náš servisný tím sa Vám v priebehu niekoľkých hodín ozve. Vyhodnotíme, či je k Vám nutné zaslať technika, alebo daný problém vyriešime vzdialeným pripojením. Pokiaľ bude treba, naši technici tiež vytipujú náhradné diely, ktoré budú potrebné na opravu stroja.  

Pripravíme

Náš preškolený servisný tím je Vám plne k dispozícii. Každý technik je vybavený modernými nástrojmi potrebnými na opravu Vášho stroja. Dokážeme tiež uskutočniť školenia na rôzne typy strojov. Vykonávame na záručný aj po-záručný servis.


Objednať servis


Vyplnením nasledujúceho formulára si objednáte servis bez ďalších medzikrokov. Venujte prosím pozornosť všetkým poliam.

ÚDAJE O VÁS

O ZARIADENÍ

Je zariadenie ešte v záruke?
Je možné na stroji pracovať?
Je možné sa pripojiť cez Teamviewer?

Upozornenie: Odoslanie prílohy s veľkým datovým objemom môže trvať dlhšie. Počkajte prosím na nahratie.

Alebo potrebujete
náhradné diely?